אימם של הקדושים בראיון מצמרר: "שלא יהיו קורבנות שווא"

אסתי פלד 2 Comment on אימם של הקדושים בראיון מצמרר: "שלא יהיו קורבנות שווא"

הרבנית דבורה פלאי, אימם של הילדים הקדושים שנרצחו בפיגוע בשכונת רמות, בשיחה מלאת אמונה וביטחון: "הם ניתנו לנו כפיקדון. מי שנתן ומי שלקח יתן לנו את הכוח הלאה"

צילום: האחים פלאי
17:38
26.04.24
אבי יעקב No Comments on בחזור הביתה: השר בן גביר נפצע בהתהפכות רכבו

התכניות האחרונות

ארכיון תוכניות

פוסטים אחרונים

תגיות

הרבנית דבורה פלאי, אימם של הקדושים יעקב ישראל ואשר מנחם הי"ד שנרצחו בפיגוע ביום שישי, בריאיון מצמרר למהדורה המרכזית (ראשון) של 'קול חי' בהגשת אבי מימרן. "יצאתי הרגע מסוכת האבלים. מרגישים כאן את התמיכה של כל עם ישראל. זה נותן לנו כוח", סיפרה האם. "בורא עולם נתן לנו שתי מתנות יקרות. ילדים טהורים וקדושים שלא טעמו טעם חטא והיו מלאי טוב ויראת שמים. הם ניתנו לנו כפיקדון ונלקחו בצורה קדושה בערב שבת. נקטפו בקידוש השם על היותם יהודים".

בתעצומות נפש אדירות, המשיכה האם בדברי החיזוק והאמונה: "הבקשה שלי מעם ישראל היא שלא יהיו קורבנות שווא, שלא יהיו לריק. שכל אחד יתחזק מה שהוא יכול. אני מבקשת כמובן להתפלל לרפואת בעלי אברהם נוח בן יהודית. ברוך ה' הפגיעות שלו הן חיצוניות אבל הוא זקוק להרבה רחמי שמים. הוא אפילו לא יודע מה קרה".

"הילדים היו שואלים מתי יבוא המשיח וכמה מצוות כבר יש לנו בשמים", סיפרה הרבנית פלאי. "יעקב שלנו היה אומר תודה על כל דבר. אהב להודות מטבעו. אולי זה המסר בשבילנו לזכור להודות לה' על כל מה שהוא נותן לנו. זה המסר שכל אחד יכול לקחת. פחות להתלונן ויותר להתמקד בחיובי. זה להיות יותר יהודים".

עוד הוסיפה האם: "אנחנו מתפללים שכל התפילות והחיזוקים יתנו לנו כוח. הילדים האלה היו באמת מקור של שמחה וטובה. מי שנתן ומי שלקח יתן לנו את הכוח הלאה".



2 תגובות

מיין תגובות